Brisii Kızlar 27 haftalık gebeyim ve ellediğim zaman resmen karnımın üstü bomboş bebek altta sanki neden böyle oluyor
Brisii Aylin735 ne bileyim cok mu aşağıda bişey olur die :D ilk gebelik cahil oluyor insan herşeye evham yapıyorum