Tgcccc ARDENDilek0 kuzenimin de geliyordu normal ama elleme . Ben 28 haftalıgım bende hiç öyle şeyler olmadı insan korkuyor tabi aceba bende olmayacak mi süt diye ama bilmiyorum 🙄🥲
ARDENDilek0 Aylin735 göğüslerimde ufak kabartilar olmaya başladı karnıma kadar iniyor bazen ve telaslaniyorum ne yapmam lazım
Eceaysezdmrr ARDENDilek0 süt gelmesi normal sıkmayın erken doğuma sebeb oluyor ama. Kabarcıklar içim doktora danışın alerjı felan dır belkı
yesimkarayigit Sütünün gelmesi normal kuzum bir süre sonra kesilecek sen elleme göğüslerini bırak kalsın öyle doğumu tetikler diye duymuştum Allah korusun