hellomami Bunu bana da söylediler ama şimdiye kadar (37+4) 2 defa kestirdim. Mersin sıcağında şimdi karnımda, 2 hafta sonra kucağımda bebemle uzun saçla ne yapayım ben, gelip kendileri taşısınlar baksınlar bi zahmet sjskaja
Aynı mantıkla tırnak da kesmeyelim o zaman, uzasın dursun Lady Gaga gibi takılırız ortalıklarda 😅
İnanma bacım inanma ne alaka saç kesmekle bebeğin ömrünü azaltmak.. Kökü bizde geri uzar sonuçta kestir gitsin rahatla..