Kardelenim53 Regle 3 gün kala 21 nisanda yapmıştım testi normal kaset test yaptım sanki hayalet çizgi var gibi geldi bana yoksa bana mı öyle geldi
gul-lale1 Belki resimde görünmüyordur ama ben göremedim. Erken gebelik testi alın deneyin. Ya da adetinizin gecikmesini bekleyin. Yeni döllenme olmuşsa görünmeye bilir