Tubamiyy Fuhen Hayir 33 de benimde 2 kilo 100 gramı sakın az diye düşünme bence canim unutmayalimki her bebis farklı ve özeldir yeterki sağlıkla gelsinler kilo elbet doğduktan sonrada alınır 🌸🐥