GozdeKB benim kesenin etrafında kanama görünmüyodu o haftalarda ama bazen adet kanaması gibi kırmızı kanlı geliyordu. Dinlenme fırsatım da yoktu çalıştığım için sürekli ayaktaydım. Progestan fitil olarak kullandım bitene kadar bir daha da lekelenme olmadı. Şimdi 27 haftalığım. Kuzenim de her ay bu şekilde oldu ama bi sıkıntı olmadan doğurdu. Yani evet böyle şeyler tehlikeli olabilir doktora görünmeli mutlaka ama kötü bir şey olacak anlamına gelmiyo🙏🏻