Arsmngmz Kızlar kaçıncı haftada bebişin hareketleri hissedilir? Böyle pıt pıt atarmıs annelerin değimine göre 😍 tecrübeli anneler yardımcı olabilirmisiniz? 14. Haftamdayım bide cinsiyetine erkek dendi yanılma payı olurmu?
Hulya06 Arsmngmz Merhaba canim ben ilk hareketini 19.cu haftamda hissetmiştim çok heyecanlanmıstim.Suan 21 haftalik olduk hareketleri daha kuvvetli olmaya başladi 😊
Hulya06 Arsmngmz 12.ci haftamda %80 erkek denmişti ama doktorum daha erken değisebilir kimseye söyleme demişti.16.cı haftamda kesinleşti erkek bebiş bekliyoruz👶💙
ayaniz Ben pıt tık falan bisey duymadım,cok kendimide dinlemedim, 21 haftalarımda direk tekmeyle hissettim net anlamda.. 💖
Arsmngmz Hulya06 banada 13 haftada erkek dedi hep kız hissetmiştimmm sasırdım erkeği duyuncaaa sağlıkla gelsin tabi ama değişme ihtimali varmı ki yelek örmeye baslıcam 🐥👼🏼🧡
Hulya06 Arsmngmz Amin canim sağ salim doğsunlar inşallah. Daha erken gibi canım biraz daha bekle derim.Kesinleşince daha çok zamanın olcak örersin ciciler 😊
Hacis Ben 3 aylık iken pıt pıt atımını hissetmeye başladım şimdi daha da net hissediyorum darısı herkese 🥰
yyhulya bende de 16. haftadan itibaren sanki seğiriyomuş gibi oluyodu ama ben ona yoramadım olmama ihtimali çok diye 20ye girerken 1er 2şer sert olarak hissettim bugün 22 haftalık olduk maşallah artık dışardan görülüyo kızımın vurmaları 🤗😍🙏
Hayalvemasal00 Arsmngmz banada o haftada erkek denildi. 19 haftalik ayrintili usg ye girdim. Kiz dediler💗🤣
Arsmngmz Hayalvemasal00 Ama perinatoloji uzmanı baktı canım detaylı gibi pipiside ordaydı ters köşe yaptı bizimki sanki erkekte yanılmaz gibi😍😍
Sulerel Ben seğirme ve pıt pıt gibi 13 haftamdan itibaren sol tarafımda hissetmiştim, erkekler daha çabuk hareket eder derler ne kadar doğru bilemem benim oğlum olucak Allah’ın izniyle. Doktoruma hissediyorum dediğimde imkansız değil olabilir bu güzel demişti 🤗
Hayalvemasal00 Arsmngmz olabilir canim. Benimkide uni hastanesiydi. Sozde profosyonel bi dr bakti😁 bizim için saglikli olmalari onemli herşeyin hayirlisi. Allah gonlune gore versin canm
AcemiAnneee Arsmngmz ben 15.hFtamda hıssettım güçlü bı Selül’de daha oncede 13.haftada hıssettım ama cılız bı atım kendı damarım dedım umursamadım ama emınım artık 15.haftamdayım sağda sureklı
hunilimom Kızlar iki gecedir sol tarafıma yattım zaman biseler hissediyorum karnım geriliyo 11 +5 kendi kendime kuruntumu yapıyorum acaba yoksa gece bebek hareketi olabilir mi çok nadir oluyo tecrübeli anneler bilgi verirmisiniz🙏🙏