aysee-yakupp01 yanı ben gıttım tatlım ama tabıkı gıt demem sana ama bu hafta sonunda eskısehır ve hurdaya gıdecegım gezmeye kendi aracımız olunca sorun olmuyor sonuçta yollar taşlı yollar değil düz yol doktorunuza danışın tabıkı rısklı durumunuz yoksa sorun olacağını sanmıyorum ama danışın siz yınede