Kızlar selam 38 haftalık hamileyim perşembe günü çatı muayenem yapılırken leke şeklinde kanamalarım geldi bir gün sürdü ve bitti doktorum rahim ağzını kontrol ederken yumuşama var dedit üstünden yedi gün geçti fakat hala gelen giden yok doğum belirtileri nelerdir daha önce bu tarz yaşayan oldu mu aramızda bilgi verirseniz çok sevinirim ♥️