Melike3435 Kızlar selamlar, Aşılamada 12. Güne girdim . Bugün dayanamayıp test yaptım var mı sizce ? Hayalet bi çizgi var gibi sanki 🥹 2. Yada 3. Dk silik bi çizgi oluştu.
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Melike3435 var gibi kan testi verin daha net sonuç almak için hayırlı olsun 🌸
Melike3435 2 ay önce bi kere daha böyle olmuştu sonra kanda çıkmadı yine umutlanmak istemiyorum ama ilk aşılama denememizdi tuttuğuna inanmak istiyorum galiba 🥹 sağolun kızlar inşallah vardır 🙏
Snmince Melike3435 aşılama yapılan günü sayarsak 8 saymazsak 7. Günüm benimde doktor 14 gün sonra test yap dedi bir haftam var 🙏
mucizeolsunn Melike3435 var gibi canım hayırlı olsun 🥰 bana da önümüzdeki ay aşılama yapalım dediler nasıl ilerliyor süreç adetin kaçıncu günü aşılama yaptılar Klomen mi kullandın
Melike3435 mucizeolsunn adetin 3. Günü gonal f iğneye başlattı doktor . 8 gün kadar kullandım . Sonra kontrole gittim 1 yumurtam gelişmişti . Biz mikroçip aşılama denedik bu arada. Sonrasında çatlatma iğnesi ve 36 saat kadar sonra aşılama işlemi yapıldı. Sonrası biraz dikkat gerektiriyor falan. Ben de kan vermeden emin olamıyıcam. Yarın teste gidicem 🥹
mucizeolsunn Melike3435 bana hiç iğne felan vermediler ilaç yazacaktı ondan da vazgeçti kist var dedi kist de gitmiş
kediannesiii Melike3435 merhaba canım seninle daha önce konuşmuştuk çok sevindim bu postu gördüğüme bence var 😍 benim 13.gun bile iğne etkisi gördüğüm oldu ama seninki bence baya kırmızı duruyor koyulasacak gibi 😍 kan testi verince mutlaka yaz inşallah vardır ❤️🌸