Zeynepaltnts Kaç haftada yada günde bir kontrole gidiyorsunuz üç haftadır her hafta gidiyordum dün en son kontrole gittim üç gün sonra bidaha gel dedi neden üç güne düştü acaba var mı böyle olan
Aysehsdmr Zeynepaltnts 32 den sonra 2 haftada bir çağırdı. Şuan 38.haftadaym sezeryan olacağım odada sıramı bekliyorum.☺️
bsr0101 Zeynepaltnts 32den sonra 2 haftada bir 35den sonra her hafta çağırdı 38+4üm doğuma giricem şimdi 🥰 Aysehsdmr
Mge-drkk96 Zeynepaltnts şuanda 37+1 haftalığım en son 36+0 da gittim doktorum halen 3 hafta da bir gel diyo anlamış değilim normalde düşmesi gerekmez mi yoksa benimkinde mi sorun var
Zeynepaltnts Benim sezeryan değil 37+0 bugün 3500 kilo bebiş acaba kilolu gördü o yüzden mi üç gün sonraya çağırdı devlet hastanesi öyle pek soru da sormuyorum problem yok dedi ben olmasam bile mutlaka başka doktora gözük dedi özellikle belirtti yani
bsr0101 Aysehsdmr teşekkür ederim sizene geçmiş olsun küveze aldılar yavrumu canım çok sıkkın ciğerlerinde sıkıntı varmış oksijen alamıyormuş siz nasılsınız
esrcetnkvk Zeynepaltnts 37+3 bizi de üç günde çağırmaya başladı devlet hastanesi açılmaya ve nst sancılara bakıyor normal doğum yapacaksınız
Meribiri1 Zeynepaltnts 38+6 dayım 5-6 günde bir gidiyorum normal doğumu beklediğimiz için doktorum sancın yada suyun gelmezse hareketleri de iyise sorun yoktur diyor
Senayl34 Zeynepaltnts 35+ da gittim 10 gün sonra gel dedi normalde 2 haftada bir çağırmıştı şimdi 10 güne düştü yarın gidicem
Zynp-1 34 Haftada gittim 2 hafta sonra gel dedi şimdi 36 da gidicem yarın daha sonra her hafta geleceksin dedi doktorum 36. Haftadan sonra her hafta çağırdı yani
Aysehsdmr bsr0101 çok geçmiş olsun bian önce şifa bulursunuz inşallah. Biz evdeyiz ama sariligimiz var. Allah şifa versin tüm yavrularımıza.