Zehross03 Haftadan ben ve bitmeyen dertlerimden merhabaa 🙋🏼♀️🙋🏼♀️ Dün doktora gittim karnımdan baktı hiçbişey yoktu herşey normal dedi ama aşırı bi batma var sanki bişey çıkıcak içinden böyle tam ucu ağrıyor bu normal mi rahim ağzı kısalığından korktum alttan muayene yaptırmalı mıyım
Zehross03 Pamuk 1 saatte 2 3 kere oluyodur mesela ağlatmıyor ama rahatsız ediyo normaldir belki dedim geçmek bilmedi
Pamuk Zehross03 Endişe vermek istemem size.Gidin ölçüm yaptırın içiniz rahatlasın tedbir almak en güzeli.