Kızlar şeker yüklemesinde normal çıkmıştı şekerim ama şuan 32. Haftadayım artmış bu yüzden suyumda artmış gebelik şekeri olanlar nasıl bir beslenme izliyorsunuz şekeri kestim öğrendiğimden beri farklı bi diyet uygulayan var mı ve bu durum kalıcımı yoksa hamilelikten sonra geçiyor mu ?