DilekY35 27+6da 1200 gr dı ben çok kilo aldım ama bebisime fazla yaramamış gibi sağlıklı olsun da yeter ki zaten son haftalarda fazla alıyorlar heralde bide benim doktor hiç boyunu ölçmüyor iki hastaneye gidiyorum bu ara evime yakın olana gittim hep burda ölçmüyorlar merkeze gidince baktırıcam inşaAllah