Saat 11 de 3. sezeryanım var bi endişe, korku sardı . Dualarınızı esirgemeyin 🤲🏻💐
Ciciannecik sağlıcakla kucağına al inşallah canım 🙏
Ciciannecik Sağlıcakla kolaylıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
Elifkskl Allah razı olsun güzel geçti çok şükür 🥰💐
Deig Allah razı olsun güzel geçti çok şükür 🥰💐