Merhaba canım, stres yapma. Ben de yaşadım hafif pembelik kendimi kahrettim. 3 günde 1 Proluton iğne oldum 22. Haftamızdayız şükür bir daha olmadı. Hamileliğin sonuna kadar kullananlar da var. Zor biliyorum ama biraz soğukkanlı olmaya çalış ve hemen doktora git.