Plutosdaughter Merhaba arkadaşlar, tetanoz aşınızı sağlık ocağında mı yaptırdınız? Benim doktorum tetanoz ve boğmaca karışık bi aşı var onu özelde yaptırabilirsin dedi. Sağlık ocağı da hiç duymadık böyle bi şey yapılmaz öyle aşk dedi. Siz nasıl yaptırdınız acaba?
Eksijelibon Plutosdaughter bahsettiği aşı doktorunuzun adacel. Öyle bir aşı var. Sağlık ocagındakiler bilmiyor onların eksikliği. 27. Haftadan sonra tek doz yapılıyor öyle yaptırırsınız
Yasohamza Plutosdaughter bende yaptırdım tetanoz ama sağlık Ocağı ikinci doza ne hikmetse çağırmadı ki haber vercez demişlerdi
Plutosdaughter Eksijelibon aynen 27. Haftadan sonraymış. Ama sağlık Ocağı tavsiye etmiyoruz falan diyince bende kararsız kaldım
Plutosdaughter Yasohamza aşı sıkıntısı varmış. Aylardır bizim sağlık ocağında yok bende eczaneden alıp yaptıracağım. Belki sizin sağlık Ocağında da yoktur o nedenle aramamış olabilirler. Bi sor istersen sen
Sevocann Yasohamza ikinci doz ilk dozdan 1 ay sonra oluyormuş canım bende yeni oldum . Ancak deprem bölgesine aşı gönderildiği için aşı stoğunda sorun varmış . sen kendin sağlık ocağını ara sor hatırlatma dozu için
Gebeysek1 Plutosdaughter tetanoz sağlık ocağında yapılıyor,dün yaptırmam için aradılar. Ama doktorum yaptırmama müsaade etmiyor
Eksijelibon Plutosdaughter yok canım o aşı karma cocuguda boğmacadan koruyor hatta. Yurt dısında yapılıyormuş genelde ben eczaneye sordum doktorunuzu tebrik ederim hala bu bilinç yok genelde yurt dısı hastalarımız yaptırıyor dedi
Yasohamza Gulaybrn13 ben şuan 32 oldum yaptırmam bu saatten sonra ikinci dozu doğumuma bi kaç hafta kalmışken
TugSozTan Ben sağlık ocağında yaptırdım ama sağlık ocağıdna hemşire bize yurtdışında boğmacanın yapıldığını söylemişti. Ama ikisinin karşılık bir aşısı olduğunu bilmiyordum bilsem yaptırırdım
Plutosdaughter Eksijelibon ay kararsız kaldım ya sağlık ocağındaki hemşire çok karşı çıktı aklımı karıştırdı yaa
rumeyshaan Plutosdaughter ben 23 haftaligim dun yaptirdim saglik ocaginda 2. asiyi bir ay sonra yaptiricam
Love13 Plutosdaughter ben sağlık ocağında tetanoz aşısısını yaptırdım ama benimki sadece tetanoz oldum boğmaca falan demedi bana kimse 🙈
3Tospikannesi Plutosdaughter beni aradılar sağlık ocağından sadece tetanoz ilk doz yapıldı 3 mayısta ikinci doz için gel dediler