selamlar umarim super bir hamilelik gecirirsiniz :)) Gittigim ilk doktor Medicana Müzeyyen Uyanık’tı gercekten isinde uzman bir hekim ancak detayli bilgi vermiyor sorulara kisa cevaplar veriyordu onun sucu degil tabi cok hastasi vardi herkese vakit ayiramiyordu.
Sonrasinda Senem Akalın’a gectim kendi klinigi var cok ilgili sormadan cevap veren bir hekim ancak her gitmemizde en az 45dk bekliyoruzdur..
Oktay Altun ve Okan Özden’i de çok duydum giden herkes memnun.