Sevde- Kızlar ilk 3 4 aylık süreçten sonra saç boyası yaptıran var mi aramızda? Doğum çekimlerinde güzel görünmek istiyorum o yüzden boyatmayı düşündüm bi sorun olur mu acaba
Yasohamza Sevde- aynı postu bende açtım 3 aydan sonra yaptıran çok olmuş bende yaptırcam son haftalarımda
Anneyimbennanne Sevde- Byle postun cevaplarını okumuştum son aylrda değil de sanırım 3 aydan sonra yaptıranlar olmuş. Son aylarda sak8ncasi olduğunu duymustum ama yine de bilip yazan olur elbet. 😊
Tbayram Sevde- Ben ilk haftalarımda bilmeden boyamıştım. Sonra ki süreçte organik boya kullandım ama sonuç mutlu etmedi beni bu yüzden doğumdan bir gün önce normal kendi saç boyam ile boyadım.
Sevde- Yasohamza bende cevaplara baktıktan sonra yaptırmaya karar verdim😁 doğumuma son 1 ay kaldı zaten
3Tospikannesi Sevde- ben bayramdan 2 gün önce yaptırdım 19+5 haftalıkken evde boyadık palette deluxe saç boyam 2 gün sonra da doktora randevum vardı çok şükür bi sıkıntı olmadı
Zeyneparsln Sevde- üç kez dip boyası yaptırdım beyazlarım çıktığı için doktorum sadece açıcıya yasak dedi koyu renk boyayabilirsiniz
Sevde- Zeyneparsln iyi bari ya sevindim☺️ bende açıcıyla işim yok zaten kendi rengime boyamayı düşünüyordum beyazlarım kapansın diye