Miracle25 öncelikle geçmiş olsun 🤲🏻 aynı sorunla gebeliğin başından beri uğraşıyorum antibiyotik falan derken 7. Ayda artık diş kırıldı kullanılmaz hale geldi doktoruma sordum çektir dedi onun hastanesinde çektim gebe olduğumu belirterek anestezi yapmadı iğne vurdular çektiler sonrası için doktoruma bi yazı yazıp kullanacağı antibiyotiği söyledi doktorumda onayladı 3 günde antibiyotik kullandım yara kapansın diye çok şükür gayet iyim ikinci gün iyileşti nerdeyse bi sorun oluşmadı bence doktorunla bi görüş seni yönlendirsin diş bekletilcek gibi değil durulmuyor