Duygumx Günaydın herkese .Regl ağrısı gibi ağrım var belimde aynı şekilde ağrıyo ama aşırı miğde bulantısı yapıyor.Sanci olduğunda miğde bulantısı çeken varmı arkadaşlar.
myangelson Duygumx mide bulantısı ve kusma olduğu zaman açılma oluyor diyorlardı burada okuduğumda kaç haftaliksin ?
Pinklove Duygumx Öncesinde bilmiyorum ama doğum başladığında mide bulantısı oluyor kusuyorsun. Kaç haftadasınki?
Kukulikukuli12 Duygumx benım 4 cm acıklık sonrası olmustu mide bulantısı 3 saat sonrada dogum gercekleşti 🙄
Sulekurall Duygumx aynısı 2 gün önce bende de vardı adet ağrısı uzun sürüyor sancı gibi girip çıkmıyor akıntınız da varsa iltihap olabilir bana doktorum fitil verdi 3 günlük ilk attığımda bile düzeldi ağrım geçti
myangelson Duygumx bence git ben doğum sancısı çekerken belden kasıklara vuran adet sancıları çekmiştim çok fena sanciydi giderek artıyordu. Sen de bir git baktır en azından için rahat eder belki doğum başlamıştır Allah yardımcın olsun 😊🤍
Kukulikukuli12 Duygumx hamileliğimin basından itibaren sadece 38.hafta 1 kere 39.hafta 1 kere birde dogumdan 3 saat önce mide bulantım oldu benım 🤭🤷
Servikal Valla bende bu geceden beri adet sancısı çekiyorum şimdi randevu alacam gidiyorum da çaresi yok çıkmıyor içimden sancı
Servikal Doktora gittim bebeğin poposu baskı yapıyor dikişe.sancı görünüyor dedi çok kötü olsan gel yatırayım dedi