031965 Kızlar burdan bebek arabası alan var mı? Gümrüğe takılır mı? Ali expresste beğendim araba 1.700 türkiyede satışı 5.000 filan onlar da aliexpressle getiriyor belli. Bilginiz var mı
Mavi20 031965 60 dolar üstü gümrüğe takılıyor vergisini ödeyerek alabilirsin o zaman da çok bi kar olmuyor 🥺
Gamze58 031965 fiyat yüksek olduğu içşn gümrükte ödeme yapmanız gerekiyor böyle oluncada burdakiyle aynı fiyata geliyo bişi farketmiyor etrafımda yaşayanlardan biliyorum bende getirticektim vazgeçtim ve mağazadan aldım
gizemgb 031965 sakın öyle bir hata yapmayın gümrükte takılıyor vergisini ödüyorsunuz ama bazen pürüz çıkartıyorlar hiç bir karınız olmaz
Kelebek90 Mavi20 ne kadar vergi çıkıyor ki, bu bilgileri firmadan mı öğreniyoruz, merak ettim, duymamıştım öncesi böyle birşey
Mavi20 Kelebek90 bilemiyorum ürüne göre vergisi değişir zaten gümrükten alınca Türkiye ile aynı fiyata geliyor. 60 dolar sınır olduğuna eminim. Bende alışveriş yapıyorum 60 doları aşmıyorum hiç parça parça da olsa.
031965 Gamze58 çok güzel arabalar var da kullanışlı uygun hafif bi de biraz şık olsun deyince fiyatlar uçuyor. Sizin aldığınızın modeli ne?
Gamze58 031965 ben instagramdan ayhan bebeden travel sistem aldım indirimdeydi 750 gibi bi fiyattı zaten alirxpresdede aşağı yukarı bu fiyattı üstelik gümrük vergisi eklenince aldığım fiyatıda geçiyor
031965 Gamze58 ben de bi takip edip bakayım en iyisi aliexpressi de sildim valla vergi mergiyle uğraşamam 😂