Kizlar canim cok sikildi bir yardim lutfen. 17.haftamdayim plesantan asagida duruyor dedi doktorum. 21.haftada detaylida bir daha bakalim su an erken belki yer degistirebilir dedi. Ama internetten okuduklarimla dehsete dustum. Yer degistirmezse kan kaybindan anne ve bebek olumune kadar gider yaziyor. Bu durumu yasayan var mi?