Kızlar 14+4 deyim. 2 haftadır göğüslerim ağrıyordu ama git gide daha da arttı. Büyük göğüslerim var ondan mı oluyor bilmiyorum. Yengemin falan son aylara yakın başlamış ama benim daha şimdiden başladı.Patlayacak balon gibi şiş ve gergin.Doktora da söyledim sıkı sütyen kullanma dedi ama evdeyim ve sütyen kullanmıyorum. Çok canımı acıtıyor.Lütfen öneri olan varsa açığım. Duşta ılık su tutuyorum o da kar etmiyor.Özellikle uçları sürekli hassaslaştı.Canım acıyor daha şimdiden böyleyse ilerleyen haftalarda ne olacak😭Size ne iyi geliyor🥺Ya da ben gibi bu kadar yoğun yaşayan var mı erkenden?