Kızlar doktorum özel hastanede en son bebeğimi 7. Haftamda gördüm bidaha 12. Haftada gel dedi doktorum ama kese etrafındada kanamam olduğu için ne durumda merak ediyorum açıkcası devlete gidip muayene olsam nasıl olur şuan 9. Haftamdayım hiç böyle yaptınızmı kaçamak :)