34+5 haftaligim dün gündüz saatlerinde kasiklarima agri vurup geçti kısa süreli ama gece hem belime hem kasiklarima vurdu ve karnım taş gibi oldu normale göre bebeğimin hareketlerine az gibi ve yaklaşık bir saattir karnımın üst bölgelerine hafif ağrı vurup geçiyor sizce sebebi ne olabilir