karan211 Kızlar merhabalar benim 2. Gebeliğim ama karnım bu 4 gündür çok ağryr sabahları gün içinde sürekli agryr normal mi?
000 karan211 bende aynı durumu yaşıyorum özellikle sabaha doğru ve sabahları karnimin ici ağrıyor böyle yanıyor gibi çok kötü