Gul_27 Doktor kontrolünde plasentanın arka duvarda oldunu söyledi bu durum ilerki aylarda duzele bilir dedi bebeğin eşi yer değişebiliyor büyüdükçe dedi doktorum fakat düzelmezse normal doğum yapamayacağımı söyledi bu durumu yasayaniniz var mı acaba 😞
Betulakarr Gul_27 benimki de yanağınin orada yastık gibi kullanıyor minnosum o yuzden yüzünü hic goremedik
Tugba_23 2 bebeğimdede plesanta aşağıda dediler kesin sezaryen olursun falan filan sonra değişti normale döndü ikiside normal doğum yaptım . Değişiyor yeri
ttugba92 Tugba_23 Sizin kacinci haftada asagida dediler plesanta icin? bende bugun 17. haftamdayim kontrole gittim plesanta asagi yerlesmis dedi doktor. 1 hafta detayli da bir daha bakalim su an erken yer degisebilir dedi.
babyasyanil Banada arka duvarda dedi ama çok güzel konumda dedi detaylı ultrasonda. Doktorlar sezaryen yapmak icin kırk takla atıyor bence takma kafana bebekler pır dönüyor içerde
Sevgi56 babyasyanil evet banada arkada olması gerektiği gibi normal yerde denildi, şimdi arkadaş böyle yazınca şaşırdım
babyasyanil Sevgi56 benim bildiğim aşağıda olursa sıkıntı bu zamana kadar doktorum hiç kötü bi yorum yapmamıştı 🤭
Gul_27 Betulakarr Sevgi56 plasentanin arkada olduğunu ve assagida olursa rahmin önünü kapatacagi için normal doğum olamayacağını söyledi ve bunun ileriki aylarda değişebilir dedi progesteron ilaç verdi olabilecek kanamayı durdurmak için
Pinkflowers0 ttugba92 Banada 18. Haftamda öyle söylendi aşağıda diye. Ama 22. Haftada gittiğimde düzelmişti. Bebek büyüyünce çıkıyor yukarı. Sadece hareketlerini geç hissediyorsun ve aşağı baskı oluyor.
ttugba92 Pinkflowers0 Hareketlerini daha 14.haftadan beri hissediyorum aslinda ama asagida baski ve bicak batmasi gibi sancilarim oluyor ara ara dediginiz gibi sebebi plesanta buyuk ihtimalle. Insallah benimde sizin gibi duzelir :) Tesekkur ederim icimi rahatlatti yorumunuz :)