Merhaba arkadaşlar 6 haftalık hamileyim 3 gündür azı dişim çok kötü ağrıyor hatta sallanıyor şuanda yüzümdede şişlik var karanfil yağı , rakı, tuzlu su , buz denedim hiç fayda etmediler doktorunda aquamentin önerdi sizlerim başka bir tavsiyesi varmıdır? Veya antibiyotik kullananız varmı? Yardımcı olursanız çok sevinirim