Ezzzgiii Kızlar merhaba yüksek tansiyon dolayı 2 gündür hastanedeyim doktor idrar biriktirme mi istedi normal verdiğim tahlilde çok şükür ki bişey yok protein kaçağı çıkmıyor ama böyle olup idrar toplama da protein kaçağı çıkan oldu mu hiç