Merhaba kızlar, doğumuma 3 ay var ve ben normal doğumdan korkuyorum sezeryan düşünüyorum. Doktorum prenses doğumu önerdi ama hiç bu vakte kadar duymamıştım. Prenses doğum Belden aşşağı uyuşturularak normal doğum oluyormuş. Aranızda prenses doğum yapan varmı sizce nasıl önerirmisiniz