beyzacmvrc merhaba, doktorunuza mutlaka haber vermelisiniz diye düşünüyorum.Sizinle aynı durum mudur bilmiyorum endişelendirmek asla istemem önlem amaçlı yazıyorum 🙏🏻 Ablamda da olmuştu sonrasında doktora söyleyince iyi ki daha geç söylememişsin dedi ve bebişimizi vaktinden 3 hafta önce falan sezaryene aldı. Sanırım ablamın safrasında sorun varmış bebeği de riske atmış vs.