Tuuba100310 Rabiak00 kesinlikle sevcan sarikaya 🥰 tatli dilli biri cok güzel anlatiyor ultrason da her gittigimde dikkatlice inceliyor vs Allah’ım böyle doktorlarin sayisini cogaltsin inşaallah 🤲
Alimenur Rabiak00 Mete Bertizlioğlu’nu %100 öneririm aşırı iyi bi doktor çok ilgili kalp atışlarını her gidişimde dinletir detaylıca anlatır asla azarladığını görmedim bugüne kadar 31+5oldum bu zaman kadar ona gittim ve çok memnunum
Selcennnn Rabiak00 özlem Ece başaran açıl var ben ona gidiyorum memnunum kendisinden tavsiye ederim ☺️
Meervee24 Tuuba100310 merhaba şehir hastanesi nde kontrole eşler de girebiliyor mu acaba birde çok kalabalık oluuor mu
Tuuba100310 Meervee24 esleri almiyorlar..oda yogunlugu da doktora bagli kimisi kiziveriyor.kimiside seslenmiyor.bnm gittigim doktorun kendisi baya kalabalık ama odasina ck kisi almiyor ikiser kisi bazen de uc kisi sokuyor.biri zaten sedyeye gecmis oluyor digerleri bekliyor yan tarafta
Rabiak00 @ cerensvgl geçen ay ona gittim bnde çok beğendm ama rndevu alamıyrm hiç krşıma çkmıyo mhrsde 40 gn boyunca onu bkledm dün alabldm rndevu çok zor oluyo bi dktr rndevusu bklemk
Aybk_11 Normalde özel hastanede takipliyim ama doğum için şehir hastanesi düşünüyorum herhangi bir işlem gerekiyor mu acaba? Hamilelik sürecinde tansiyon kaynaklı kadın doğum acilden girip mauyene test vsm vermiştim.
cerensvgl Rabiak00 bu ay öyle oldu normalde 2 hafta öncesinden açılıyor çalışma takvimine göre. Ben çok zorlanmiyorum genelde
meryem_96 Emelyetik aynen bende gittim mete beye çok iyi bide şehir hastanesinde melike bayman geyik var o doktorda çok iyi
Meervee24 Tuuba100310 anladım çok sagolun 15 temmuzda da aynı merak ediyordum orayı teşekkür ederim bilgilendirme için