Mervebakan oturarak uyumayı 25.haftadna sonra öğrendim 😂😂 olmaz mı bacım daralıyordu nefesim hep soluma yatardım, doktor bana sağına yatma hiç dedi 😒 sırt üstü de yatamıyordum anca sola yatıyordum onda da 5 dk uyku çekip ayağa kalkıp yatak başlığına yaslanıp öyle uyuyordum 😊 sabret canım geçecek o günler 😍 hamileliğin tadını çıkar ve bütün annelerin demesi gibi bolbol uyu😂