ilaydailem Kızlar iyi geceler bende özellikle gece yattığımda genital bölgemde tek taraflı bi ağrı oluyor kemik mi et mi neresininde ağrıdığı belli değil dönerken falan inanılmaz acıyor yaşayan var mı bu durumu 😔
Mavinin_kadini ilaydailem hamilelik başladığından beri öyle bir ağrım var pelvik ağrısı olarak geçiyormuş. Aslında kemik ağrıyo rahim genişlediği için. Sizde gebelik var mı?
Mahirin-annesi1 ilaydailem aynısını yaşıyorum hatta bazen yürüyemiyorum bile yaklaşık 3 aydır böyle 8 aylık hamileyim ama çok kötü duramıyorm ağrısından kaç doktora söyledim normal diyor deprem yaşadık depremden sonra oldu korkudan sanırım
yenibirannis ilaydailem bu ben benimde ağrıyor giyinirken sağa sola dönerken sadece sağ taraf kemik sanırım Dr normal dedi 🙄
ilaydailem Mahirin-annesi1 korkudan değil bence çünkü ben deprem yaşamadım Allah’a şükür ama bende yeni başladı 2-3 haftadır sabahları hafif ağrı oluyor ama gece yatınca çok ağrıyor benimki
Mahirin-annesi1 ilaydailem bende 34 haftalık ama dediğim gibi 3 aydır böyle benim ki senin ki yeni mi oldu
Mavinin_kadini ilaydailem maşallah seninki daha da normal. Ben 20+3 de bunu yaşıyorum senin bebek daha büyük. Bol su içmenizi öneririm doktorum öyle söylemişti. Birde magnezyum içince rahatlıyorum.
Mahirin-annesi1 ilaydailem bende 3 ay önce başladı ve 3 aydır çekiyorum kaç kadın doğuma gittim anlattım normal diyorlar
ilaydailem Mahirin-annesi1 iyi bari içim rahatladı ya hamilelikte öyle değişik şeyler oluyor ki artık herşeyi normal karşılıyorum her yerin ağrıyabiliyor 😌
ilaydailem Mavinin_kadini magnezyum düzenli içiyorum hiç faydası olmuyor bi tek huzursuz bacak için faydası oldu bakalım hayırlısı 😀
Mavinin_kadini ilaydailem Allah allah benim ağrılara iyi geliyo 😅 ben düzenli içmiyorum tadını sevmediğim için acaba ondan mı 🙄 yarın doktora gideceğim isterseniz sorayım bunuda ?
Skn23 ilaydailem tam olarak bende de aynı sol taraf kemiğim gibi . 26+2yim özellikle dönerken yatakta çok batıyor benimki de
ilaydailem Skn23 evet benimde öyle 😒 doktora hiç sormadım yeni başladığı için bakalım bu gidişimde sorucam
Skn23 ilaydailem diğer gebeliğimde de olmuştu . Çocuk büyüdükçe Rahime baskı yaptığından diye biliyorum