Tetenoz vurulucam beni bilgilendirmesi gerekirken yardımcı olmuyor hiç aşı yok eczaneden alırsanız vururuz dedi. Ondan sonra mesaj attım aradım cevap vermiyor kaçtır aynı 30+5 hafta gebeyim Tetenoz en son ne zaman vurulurum alıp gelsem vururmusunuz Saglık ocagına iğne geldiyse almayayım vs yazıyorum ediyorum ama geri dönüş yok. Gidincede bekletiyor baya dediği saatte asla almıyor içeri 2 dk geç gelsem uyarıyor geç gelme diye e dediği saatte de kaçtır geliyorum yarım saat bekletip öyle alıyor güvenmiyorum oraya yarın öbürgün bebeğime kontrol iğne aşı vs yapsalar ben tedirginim güvenmiyorum bu sağlık ocagına oradaki çalışanları aşırı ilgisiz . Gidince diyeceğim farklı bir hemşire varsa o benimle ilgilensin sizden memnun değilim diyeceğim . Örneğin genel kontrol için kan tahlili yaptılar doktor bana kanın düşük iltihabın var vs dedi tiroidden bahsetmedi hastanedeki doktorum sonuçlara bakınca söyledi o tiroid nasıl görmez ve söylemez oradaki doktora bunu da soracağım