1 haftalık sezaryenli olaraktan hastane çıkışında babam eve bıraktı. Otoyoldan gitmeye çalıştık. Kasislerde ne kadar dikkatli olsa da ben çok zorlanıyordum. Karnım sağa sola sallanıp dikişi zorlamasın diye karnımı tuttum benim için zordu çünkü hastanede de çok fazla yürüyemedim. Gazım çıkıştan bir saat kadar önce çıktı. Büyük tuvaleti yapmamıştım yani bağırsaklar da doluydu. Alt üst pijamayı çıkarmadım. Tesettürlü olduğum için üstüne ferace giydim. Belin üstüne denk gelen yani yüksek bel bol bir eşofman giyebilirsiniz.