Rabiakltk5 hiç kendinizi korkutup strese sokmayın, ben anestezili çekildim hafif sedasyon verdiler, uyandığımda her şey bitmişti, 2-3 gün hafif lekelenmem geldi, 1 haftalıkta antibiyotik yazdı doktor onu kullandım enfeksiyon riskine karşı, kolayca geçti gitti ☺️ hatta rahim filmi sonrası eşimle kahvaltıya gittik, 1 saat öncesinde hiç bişey yaşanmamış gibi güldük eğlendik 😁 hiç kendinizi üzüp strese sokmayın bi kaç dakikalık bi işlem, belki anestezi almama bile gerek yoktu kendime güvenemedim, her ihtimale karşı riske atmak istemedim 🥰