MihrimahVeAnnesiii cdniz İlk gebeliğimde 30 haftadan itibaren düzenli sancı ve açıklık vardı nidicard kullandım serumlar vs. toparladım 38de doğum yapmıştım
tugcee0 cdniz 31 haftada yaşamıştım bende 3 tane serumla durdurdular sonrasında bol bol uzanıp dinlendim şimdi 35. Haftadayım
Mervezgl cdniz bende şuan 30+3 teyim. Banada erken doğum dediler 26 cm di servikal uzunluk 34 olması gerekliymiş benim haftama göre. İğnelerle fitillerle birlikte bi günde 30 cm yükseldi inşallah bi aksilik olmazda zamanında gelir. Bekliyorum evde yatarak.
HanifeAsya cdniz bende suan bu sebepten yatıyorum 😞 sancıyı durdurmaya çalışmaz dedi doktorum inşlallah durur 33+4 olduk
cdniz MihrimahVeAnnesiii banada aynı ilacı verdiler bide iğne yaptılar yarın tekrar nst .korkuyorum ama bişey olacak dıye zamanında gelir inşallah
MihrimahVeAnnesiii cdniz İçinizi ferah tutun 🙏 30 haftalıktım ciğer geliştirici vuruldum+ progestan başlandı + her hafta serum tedavisi+ 4 saatte bir nidicard + her hafta alttan muayene + nst derken kızım doğdu ve 13 aylık oldu bile 😊
Mavinin_kadini Mervezgl servikal uzunluk sınırı 30 diye biliyorum. Yani benim hep 30 da ve normal deniyor. Serklaj var birde, bunu sorayım bir doktora
Mervezgl cdniz cdniz korku gitti sadece bebeğim erken gelmesin telaşı üzüntüsü var onun derdine düştüm gerçekten doğum korkusu kalmadı
cdniz HanifeAsya bende bugun gideceğim tekrar inşallah iyi şeyler olur 😞korkuyorum .hepımızın zamanında saglıkla gelsın bebeklerımız inşallah 🤲🏻