Ben aslında meme ağrısı şikayeti ile gittim doktora kızlar prolaktinin meme ağrısı yapabileceğini araştırdığım için prolaktin testi de istedim bi baktım 91 çıktı ben tabi üzül ağla kendimi mafettim ondan 4 gün sonra regl olunca kadın doğuma gittim bu sefer hormon testlerimi yaptırdım diğer değerlerde sorun yok bu seferde 74 çıktı doktor prolaktin değeri yüksek hipofiz mr bakalım dedi bu sefer mr a girdim Allah’a şükür temiz çıktı şimdi de 8 li dostinexe başlattı ilk 4 tanesi hergün yarım yarım son 4 tanesi de hafta da bir kez olacak şekilde kullanacakmışım umarım sonuç güzel bir şekilde ilerler🤲🏻