ysmnse Kızlar son haftalarda bebeğin hareketleri yavaşlar diyorlar ama benim kız maşallah yerinde durmuyor var mı böyle bişey yaşayan
Fatma63 ysmnse bende hep onu sorguladım arkadaşlarla şuna karar verdik daha az hareket ediyor ama biz daha çok hissediyoruz en ufak bir hareketini sanırım 😊
EceAydn ysmnse benim kız da aynı 😁 4-5 saat hiç durmadan hareket ediyor sonra yarım saat dinleniyor sanırım sonra yine aynı 😁
ysmnse Semraylmz evet hissetmemek daha kötü ama böyle de sanki çırpınıyor gibi geliyor endişeleniyorum 🙄
burcugokhanberkecan ysmnse siz bide benim oglusu gorun bugun 37 olduk bzde az once kocise bak diodum karnimi delcek cikcam sanki :)
Ntlz ysmnse evet ya bende oyle bide ayaginimi dirseginimi boyle getiriyo kucucuk bi sertlik oluyo cok hosuma gidiyo 😍