Duygu-98 32.haftada grip oldum çok fazla öksürüyorum bebek çok fazla aşağıya baskı yapıyor erken doğum olurmu diye korkuyorum
Minigimmmmmmmnaz Duygu-98 ya vende senin gibi oldum birşey olmaz Allahın izniyle doktorada gittim bir sıkıntı yoktu yani endişelenme
Dln1997 Duygu-98 bende 33 haftalıkken yanlış hatırlamıyorsam, baya kötü grip olmuştum 1 ay boyunca hep öksürdüm şimdi 39 haftadayım bişey olmaz korkma iyileşmene bak bol bol sıcak şeyler iç