muziceanne_ canım benim bu ikinci hamileligim 11. Haftamda bu anda gecesi islaklikla uyandığımda direk lavobaya gittim bir bardak su bardağı dolarcasina kan geldi sonra hastaneye gittim bebegin durumu iyi dediler düşük riskin çok var belki düşer dediler progestan verdiler ayriyetten kan uyuşmazlığı iğnesini vuruldum sonra gene ara ara devam etti onun haricinde ise hep dinlendim hiç kalkmadim sadece wc ye gittim aradan zaman geçti 16. Haftamda geldiğimde tekrardan bir gecesi gene uyandım bu sefer ayaklarımdan şırıl şırıl kanlar aktı heryer kan revan içinde olmuştu direk kardeşimi aradım oda ambulans şoförü o geldi hastaneye gittik direk beni yatırdılar bebeğin durumu iyi dediler kalp atışı da iyi dediler 1 hafta gözlem altında yattım şuan da bı sıkıntım yok 25 haftalık oldum progestani bıraktırdı doktorum