Neh26 muziceanne_ bende 8 haftalık hamileyim dünden beri lekelenmem vardı doktora gittim çok şükür bebekte bir sorun yok ama ilaç ve iğne verdi. Bol bol dinleniyorum bende
Muczm33 Mavinin_kadini bnde tüp bebekle hamileyim ve bahsettiğiniz gibi ilk haftalardan beri kanamalarım oldu hep yattım ve iğne ilaç 19 haftalık olduk em son 15. Haftada kanama alanı görülmüştü yine iğnelere hala devam ediyorum iki gün sonra muayene olmaya gidecm inşlh geçmiştir
Mavinin_kadini Muczm33 enox doğuma kadar kullanıcam. Yalnız benim riskli gebelik olduğu için 37+3 de alcaklar sezaryen ile. Kanama alanım 18. Haftada kaboldu. Serklajda var. İnşallah güzel haberler alırsınız
muziceanne_ Ebus2045 bende aynı iğneyi kullanıyorum 3 buçuk yaşında bir oğlum var ister istemez kalkıyorum yemeği giyimi vs Allah yardımcımız olsun gerçketn çok zor sürkeli bir AYağım hastanede sürekli kafamın içinde sorular
Neh26 muziceanne_ benimde 4 yaşında bir kızım var gün içerisinde illa onun isteklerini karşılamak için ayağa kalkıyorum onun dışında hep uzanmaya çalışıyorum
Mcg21 Bende 8 haftalık hamileyim kahverengi lekelenmem oldu ama kanama alanı yok dedi bebek iyi kalbi atıyor çok şükür düşük önleyici ilaç verdi birde onu niye verdi anlamadım bir tehlikemiz yoksa
sedasalman Mcg21 bende kullanıyorum lekelenme veya kanama olunca veriyorlar ben de kalp atışı vs duyduk ama yine de kullanıyorum günde 2 defa
Semanur27-K muziceanne_ canım bende 6+4 günlük hamileyim dün bende aynı kanama yaşadım doktor gittim normal dedi ve progestan iğne vurundum suan iyiz inş iyi de olucaz.
muziceanne_ Semanur27-K benimde kesilmişti dün çok iyiydim ama bu gün yine lekelenmelerim başladı yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor
Semanur27-K muziceanne_ ay hadi çok şükür inş bnde yarın gidcem iyi haber alırım peki kanama bir gün mü oldu senin