Ceycey58 ben genel olarak hiçbirşeyi yaptırmadım 2li 3lü testleri sadece detaylı ultrason yaptırdım bir de bu şeker yüklemesini doktoruma sordum gerekli mi yaptırmanı öneririm diyince yaptırdım 4 kere kan verdim önce aç sonra o içeceği içerek 1 saat arayla normal çıktı sonucum herkesin fikrini dinlemeyin bana da gerek yok diyen de oldu yaptır diyen de o içtiğimiz şey 1-2 dilim baklavaya 1 bardak kolaya vb eşdeğer ben bunları zaten tüketiyorum hiç şeker tüketmezseniz bir anda yüklenmiş gibi olur ama mutlaka tüketiyoruz önerim yaptırmanız arkadaşım yaptırmadı sadece kan verdi daha sonrasında kilosu fazla gidiyordu doktoru istedi bir daha gidip yaptırmakla uğraştı yani kanla bakılan şeyle bu aynı şey değil öncelikle onu bilmek lazım bu gebelik şekeri başka birşey kan da bakılan şeker diye geçiyor diye biliyorum kan da bakılan doğru sonuç verse hiçkimse diğerini zaten önermez bu mantıkta düşünüyorum.Bu benim yaşadığım yine siz daha iyi bilirsiniz, 🤗