Kızlar bana acil yardım edin 23 Nisan’da doğum yaptım bebeğime sezeryan oldum üstelik bugünde taburcu oldum ama dikislerimin üstündeki pansuman bezini çıkardılar şimdi de korkuyorum acaba şişer mi diye şuan da mesela uyuycam ama acaba üzerimdeki pijamayi üstüme.kadar çeksem mi yoksa acikmi kalsın yara üstü