ilaydacetin42_42 Kızlar 35 haftayım doktorum her an suyumun gelebileceğini söyledi normal doğum olucam Allah’ın izini ile normal doğumda belden iğne vuruyorlarmı ?
Bebis12929e ilaydacetin42_42 hayir belden deyilde dogumdab sonra yirtilmq varsa oraya vurup uyusturyolar dikmek icn ama hicbir etki etmiuo maleset aci cok oldu bende
hasretlik ilaydacetin42_42 vurmazlar canım ama epidural istersen yaptırabilirsin . Ben ilk doğumumda yaptırdım iyi oluyo yani. Sancısız doğum. 5 cm den sonra yapıyolar ama