Hatice3180 Göbek deliği değil hemen üstünde bi şişlik var ve karnım büyüdükçe ağrımaya başladı dokununca özellikle . Fıtık mıdır ? Doktora gitmeme gerek var mı sizce ? 18 haftalık hamileyim
alparslansmother Ben 32+3 hafta hamileyim karnim agrimaya baslayinca doktora sordum kafasinin orda oldugunu soyledi bu gun makat gelis dedi