Hasretnfs sonnenschein hı hı:( oluyor 34+5 haftalık oldum son 10 gündür uyuduktan sonra aşırı şekilde bı terleme yaşıyorum aynı dertten muzdaripiz sanırım.
mshn2001200 sonnenschein Tabikide canim 24+1 hamilegim ve her aksam uyudugumda cibil cibil su oluyorum, hele alt bolgem, bagzen uzerime mi yaptim diye dusunuyom o kadar cok terliyom😅 yani normal terlemen canim😊
Bebekbekci sonnenschein 37haftalık gebeyim son 1-2 haftadır sular seller içinde uyanıyorum, duş almaktan sıkıldım🥲
sonnenschein Bebekbekci sonrasında soğumakta çok kötü benim mideme ağrılar giriyor bu durumdan dolayı :(
Asyabuse Şubatta doğurdum dışarda kar ben evde askılı elbiseyle terliyordum çok şükür geçti doğuma yakın doğumdan sonra oluyor ya
sonnenschein Asyabuse doğumdan sonra geçse iyiydi zaten yaza denk geldik havalar gittikçe ısınıyor çok zor gerçekten :(
karperisi sonnenschein 24+1 2-3 gecedir bazen öğle uykusunda da saç dibimden boynuma kadar terleme oluyor pijamamın yaka kısa nemleniyor genelde son aylarda oluyor yazılmış endişelenmeli miyim
sonnenschein karperisi şekerinize baktırdınız mı? Benim o haftalarda çok olmuyordu ama havalar ısındı belki de ondan da olabilir doktorunuza sorun siz yine de 🌸
sonnenschein karperisi o zaman normaldir canım havalarda ısındı zaten Allah yardımcınız olsun sizlerin ilerleyen haftalarda 🙈🥰