Neslihnharmanc Merhabalar 4 aylık hamileyim şuan da sigortalı bir işe başlamış olsam sgkdan doğum parası alabiliyor muyum bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi 🩷
Serencihannn Neslihnharmanc 32 haftada çalışır raporu alıp 36 da izne çıkarsanız eğer 90 günü doldurmuş olablrsnz yarın giriş oldu diyelim 36.haftanıza kadar tek tek sayn 90 gününüz doluyorsa alırsınız ücretinizi
Dilekmdky Alamazsın doğumdan üç ay önce sigortalı olman lazım belli bir günü var yani o günü doldurmuş olmam lazım ki dört ay da fazla bir zaman çoktan gebelik sürecin bildirilmiştir